FAQ
FAQ
Are you 18 years old or older?
Sorry, the content of this store can't be seen by a younger audience. Come back when you're older.
Najčastejšie otázky
Ako objednať?
Stav objednávky
Môžem svoju objednávku zmeniť?
PLATBA
MOŽNOSTI DOPRAVY:
1) Osobný odber na predajni (nejedná sa o rezerváciu tovaru na predajni)
2) PPL - Parcel Shops (do 5kg, najdlhšia strana do 50 cm)
3) PPL - Doručenie domov
4) Zásielkovňa (do 10 kg, najdlhšia strana do 70 cm)
Dodacia lehota
b) PPL - Parcel Shop či doručenie domov
c) Vyzdvihnutie zásielky na predajni
Poškodená zásielka
Pokiaľ ste obdržali nesprávny, poškodený alebo iným spôsobom nevyhovujúci produkt, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis na e-mail - majda.devata@welovedogs.cz.
Na riešenie budete potrebovať:
Na spracovanie reklamácie máme lehotu 30 dní, ale pokiaľ to bude možné, budeme sa snažiť túto dobu čo najviac skrátiť.
Nepoškodený a neopotrebovaný tovar je možné vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia objednávky.
Tovar je nutne na vlastné náklady poslať späť na centrálny sklad na adresu - We Love Dogs Hunter, Újezd 35, Praha 1 - Malá Strana, 118 00.
V okamihu, keď náš sklad dostane tovar späť, vaša objednávka bude refundovaná.
V prípade akýchkoľvek otázok či nejasností nás prosím kedykoľvek kontaktujte na emaile - majda.devata@welovedogs.cz.
Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť,
team We Love Dogs.